2013年1月6日 星期日

010312 郵件 (四四六)

Subject : The Last And Final 72 hours
Date : 2001 年 03 月 12 日

Hi K,

今天感覺好很多了,而且還可以用隱形眼鏡,不過還要小心人滿的地鐵。

是的,還有 55 小時吧了,我便可以回到香港,想來都很開心。等了很久的日子。我可以回家,真的很興奮的,就好像我第一日離開香港的心情似的。我知我自己將會有一個新的里程,不過我都知我一定可以好好的走下去的。至於我們的關係,我都不覺得有任何大問題的,或許除了如何安置我們的唱片,書... 這些東西等等.... 

Always love u,
D

**********************************************
Subject : Will you check this email in Japan?
Date : 2001 年 03 月 12 日

D,

49 小時後我們便會再見面了... 真好。

我今早去了銅鑼灣,也去了 Frank 的店子,但沒有人在。我原本是想去探探他的 (不過或許他都記不了我的樣子了),順道請他代我問問塔羅牌有關我開公司一事的。無論如何,還有大把日子,沒所謂。

沒有特別興奮的感覺,只是很冷靜的等你回家,人生也完成了一件有意義的事情... 忽然,記起這首歌....

I'm not really sure of the words to say
If only you knew that I feel this way
I wanna give my heart to you
Show me the way that you want me to

I know for sure there's a place for us
I'm counting the days 'till I feel your touch
You come to me when I dream at night
When I'm with you, it will be so right

If you can see the love in my eyes
You should know that I'm on your side
Ooh Ooh Ooh Ooh Ooh
I'll be yours, you'll be mine

Love and wait for your back.
K


沒有留言: